Niet dat het bekent is omdat telefoons geven meer straling af en daar zijn volgens mij ook geen stralingbestendige hoesjes voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me ook niet handig, heb je geen berijk meer.... :p
Als je een telefoon gaat afschermen met een stralingbeschermend hoesje dan heb je geen ontvangst meer. Dat is dus niet zinvol.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
inderdaad. Een iPod Touch heeft geen telefoonfunctie, maar je antwoord klopt verder.
Er zit geen zender in een iPod touch.
De "straling" waar jij over spreekt kan alleen veroorzaakt worden door de wisselstroompjes van het dataverkeer op de printplaat van het apparaat.
Deze "straling" is uiterst minimaal en nauwelijks meetbaar.
De verkopers van dergelijke hoesjes spelen in op de angst van mensen en verdienen dik aan deze onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Klopt helemaal. Overigens krijg je al meer van dit soort "straling" te verwerken als je een kledingstuk aan- of uittrekt. Helemaal als je zo'n kledingstuk hebt dat knettert over je haren, maar ook niet-knetterende kledingstukken (een gewone blouse of overhemd) veroorzaken al velden (zo heet het werkelijk, "straling" wordt alleen door angstzaaiers gezegd) die vele malen sterker zijn dan de miniveldjes van een elektrisch apparaatje.