Ja dat is een virus dat zich voordoet Als antivirus/malware scanner. Het beste kan je het van je pc afhalen met Anti-Malware Bytes. Dat is echt een top programma!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je het hebt over de System Tools, zoals genoemd in de bron hieronder, dan kan dat inderdaad kwaad voor je PC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs erkende tool systeemsoftware zijn gevaarlijk. Knoeien in Windows is eigenlijk het stomste wat je kunt doen. Voor je het weet, start heel je systeem niet meer op. Ik zou het lekker zo laten allemaal.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar System Tools heeft dus niks met een tool programma te maken, pure spam en adware.

Toegevoegd na 3 minuten:
bedoel malware natuurlijk, sorry jongens, nog niet helemaal wakker geloof ik;)