Wat kun je doen als je hotmail-account zich niet meer aanmeld?

Ik heb het idee dat hij gehackt is, hij geeft aan dat het wachtwoord verkeerd is. Van de geheime vraag ben ik het antwoord vergeten en er is geen alternatief emailadres.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik kon ook ineens niet meer in mijn hotmail komen.
Ik heb een gmail account geopend en laat van de hotmail importeren. Dat werkt prima. Als je echt gehackt ben weet ik niet of dat lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wachtwoord verandert is, dan ben ik bang dat je flink de Sjaak bent. Ik denk dat de enige oplossing dan is, om een nieuwe aan te maken en overnieuw te beginnen.

Verander dan wel alle e-mail adressen die je op sites hebt aangegeven en zorg ervoor dat je bij deze wel een alternatief email adres invult van een vertrouwt persoon (een familie lid of een betrouwbare vriend bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik ben bang dat je er nooit meer op komt

of je moet even mailen naar hotmail provider dat je daar kunne helpen!