Geven chatbots op MSN virussen?

Ik heb er nu 5 opstaan ;
Barry (radio 538), Koen, Marco Borsato, Mr Movie en Alice. Welke zijn veilig en welke geven virussen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Virussen komen op msn als mensen bijvoorbeeld als ze offline zijn zeggen: Hier een leuke foto van jouw! :D *link*.
Als je dan op die link klikt heb je een virus te pakken en stuur jij zonder dat je het door hebt ook virussen door.
Ook als je het virus hebt en je op msn gaat sluit je msn om de 10 minuten af. Ik zou dus niet op de links van die mensen klikken om het zeker te weten. Het is erg vervelend als je hem hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn een hoop veilige chatbots, en allemaal netjes vermeld opde chatbots pagina.
Hier heb je een leuke link, waar je alle nederlandse chatbots terug vind...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je niet op links klikt/bestanden opent die deze ''bots'' sturen zal er niets aan de hand zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi, Wij hebben een aantal van de door jou genoemde bots gemaakt. Ik kan je vertellen dat deze allemaal 100% veilig zijn.

Er zullen ongetwijfeld wel chatbots bestaan, of gaan ontstaan die mogelijk virussen proberen door te geven. MSN zorgt er dan voor dat deze weer zo snel mogelijk van MSN verwijderd worden. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken.

Je moet sowieso altijd goed oppassen met het accepteren van bestanden via MSN, die je ongevraagd en zomaar vanuit het niets worden opgestuurd.

Groet
Paul
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zijn de links die je van contacten krijgt op je msn die je vaak die virussen geven.
ik druk nooit op links en als ik dat wel wil ga ik doorvragen op de link die ik krijg, krijg ik dan zuiver antwoord dan weet ik dat die link echt verzonden is door mijn contact en niet door een virus die m'n contact in zijn pc heeft zitten