Kent iemand een programma waardoor mijn IP telkens veranderd?

Voor een site om te stemmen moet ik namelijk verschillende accounts hebben en IP's om zo te stemmen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (4)

Je kunt met het programma IP changer je ip veranderen. Ik weet niet of je hem vaak achter elkaar kan veranderen. Er schijnen wel risico's aan te zitten voornamelijk als je met zo'n anoniem ip adres gaat internetbankieren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens downloadbaar via nieuwsgroepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
En als je (zoals veel mensen) achter een router zit? Dan helpt dit niet echt...
Ik neem aan dat je achter een router zit, dat komt het meest voor.

Het IP-Adres aan de buitenkant van je router is het IP-Adres waarmee jij op het internet surft (en bekend bent).
Dat kun je niet zomaar even veranderen. In bijna alle andere situaties heb je een vast IP-adres voor je PC gekregen van je ISP.

Het IP-Adres van je PC kun je net zo vaak wijzigen als je wilt, maar het zal je bij het stemmen niet helpen...
rose
13 jaar geleden
Het is niet aardig om stemmingen zo te proberen te beïnvloeden. Gelukkig werken de meeste fraudebeschermingen niet op basis van IP, maar op basis van cookies. En verder dan dit ga ik je niet helpen.
escape
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Mooi antwoord :)
Zo denk ik er ook over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sjuust zo. + 1. Vorig jaar zat potdorie de Top 2000 belachelijk vol met Volendammers van de laatste 3 jaar.......
Als het gaat om stemmen werven, zou ik als ik jou was toch voor de legale manier gaan en daarmee beroep doen of vrienden, familie, kennis.. desnoods stukje in de krant. (mocht het om iets groots gaan)

Vind je dit allemaal te braaf en hou je wel van een beetje fraude, dan zou je natuurlijk ook elke internetcafe en andere openbare gelegenheden kunnen gebruiken om een account aan te maken en vervolgens te stemmen,

maar je zou jezelf kunnen afvragen of je op die manier wel wilt winnen..

bovendien kost het je meer geld dan het je waarschijnlijk op gaat leveren, en is het ook nog eens tijdrovend. omdat je hoogstwaarschijnlijk ook telkens een mailadres moet aanmaken.

Ik zou zeggen: vergeet deze manier van stemmen en probeer met de juiste aanpak van adverteren of kennissen lastig vallen ;)

mocht je op die manier winnen, lijkt me een stuk eervoller voor jezelf dan cheaten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou zeggen: vergeet deze manier van stemmen en probeer met de juiste aanpak van adverteren of kennissen lastig vallen, meer stemmen te krijgen ;)