waar kan ik hp dirigent downloadenis een helpprogramma van hewlett packard

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Het programma HP-director is gebundeld in de drivers/software van het apparaat. Je kunt het niet afzonderlijk downloaden.
AWM
14 jaar geleden
Had je al gegoogled?

meteen gevonden hier...

succes...

Toegevoegd op 18-05-2009 21:38:03
Ik heb dat programma, wil je dat ik het upload naar je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Daar kun je dat stukje software niet downloaden. Alleen een update.
Volgens mij is het onderdeel van de programmatuur voor scanners / multifunctionals.
Ik zou even zoeken op de site van HP naar de bijbehorende stuurprogramma's en dan heb je HP Director er meteen bij.

Bijkomend voordeel: je drivers zijn meteen weer up to date :-)