Hoe kan ik van incredimail 2 weer terug naar incredimail 1 zonder alle mail en mailadressen kwijt te raken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit is wat ik er over kon vinden:

Quote: "Data Incredimail converteren.

Veel IncrediMail-gebruikers ondervinden het probleem dat ze niet meer terug kunnen naar een ander mailprogramma zonder verlies van de verzonden en ontvangen e-mail.

Dit probleem is te ondervangen door de e-maildatabase met het programma IncrediConvert (download: www.rauno.com/incrediconvert.zip) te converteren naar het EML-formaat. Deze EML-bestanden worden vervolgens in een ander e-mailprogramma geïmporteerd door ze met de muis naar de map Postvak In van het e-mailprogramma te slepen. De contactpersonen kunnen op gelijke wijze vanuit IncrediMail naar het standaard CSV-formaat worden geëxporteerd. Dit bestand is gemakkelijk in menig e-mailprogramma te importeren. "

Einde Quote.

Bron: http://www.pitsolutions.nl/iframe_content.asp?content_id=223

stuk naar beneden scrollen in die tekst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Waarschijnlijk werkt dit prima voor een rollback naar incredi 1.

Check wel even of je niet automatisch geupdate wordt naar versie 2, anders doe je al het werk voor niks....