Hoe maak ik eenvoudig een avatar van een portret foto, bestaat hier een windows app voor?

Toegevoegd na 49 minuten:
Ik wil een soort getekend portret hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (1)

Je kunt je foto op maat snijden (en verkleinen als dat nodig is), met b.v. IrfanView.

Daarna kun je het resultaat als , b.v., .gif of .jpg opslaan en als avatar gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je uitgebreider met je foto aan het werk wilt, kun je ook het gratis programma GIMP gebruiken.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vraag uitgebreid, ik wil een getekend portret hebben wat je vaak ziet op twitter!
rose
13 jaar geleden
Met irfanview weet ik het niet zeker, maar met Gimp kan dat in ieder geval wel.