Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe bewerk je je foto's zoals de foto hieronder (zie extra uitleg)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen verstand van zaken, maar wou wel even zeggen dat ik dit een prachtige foto vind, en dat ik me kan voorstellen dat je zelf ook graag zoiets zou willen kunnen produceren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het afschuwelijk kitscherig, maar ik zou
het wel kunnen met Photoshop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Dat kan o.a. met photoshop. Maar het vergt wel enige kennis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mis de extra uitleg, en ik vraag me af waarom je die foto zou willen bewerken.

photoshop is een perfect programmatje om dat mee te doen, heb je ook niet veel kennis voor nodig hoor. Elements is heel gebruiks vriendelijk, gewoon wat uit proberen en je komt er al snel achter wat voor leuks je er allemaal mee kan doen.

Er zijn ook vergelijkbare gratis proggies zoals gimp
(Lees meer...)
13 jaar geleden
het is een 3 d foto.en daar ben je wel een hele tijd zoet mee hoor.
http://www.wikihow.com/Make-3D-Photos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dat kleine beetje Photoshop kennis dat ik heb, zou ik zeggen dat de boom op de voorgrond de bovenste laag is met daarachter aan de linkerkant een laag is met groen accent, de rechterkant met een rood accent. Vanuit het midden - dus achter de voorste laag met de boom / bomen - een fade waarin de roodachtige kant meer overheerst.