Skype werkt niet meer na toevoegen bepaald contactpersoon. Hoe kan dat?

Ik voeg diverse contactpersonen toe in Skype, gaat allemaal prima, maar bij één bepaald contactpersoon verschijnt steeds de melding

'Skype werkt niet meer'-'er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht' (wat volgens mij niet zo is).

Vervolgens wordt Skype afgesloten. Ik moet er wel bij zeggen dat deze contactpersoon al in mijn lijst stond, maar ik deze heb verwijderd omdat, wanneer ik op de betreffende persoon klikte om een gesprek te beginnen, dezelfde fout optrad als hierboven.

paulus811
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het enige wat ik kan bedenken is dat er rare tekens in de naam van die persoon zitten, hetzij bij het invullen van de naam, hetzij aan zijn kant. lijkt simpel maar kan soms echt problemen veroorzaken.

Ik zou toch proberen skype in zijn geheel te deinstalleren en opnieuw erop te zetten, EN handmatig al je contacten te her invoegen. NIET importeren. dan importeer je de fout weer mee denk ik.