weet er imand een goeden videoconverter voor mij?

ik zoek een videoconverter ( mag gerust een betaalde versie zijn ) die MP4 om kan zetten naar MPEG (2) of AVI file.

ook zou ik het fijn vinden als dit prog. de video afmetingen kan veranderen.

ik gebruik nu AVS videconverter 6 maar dit werkt niet naar behooren deze zegt dat hij klaar is maar in werkeleijkheid is maar 10% geconverteerd.

ik hoop dat imand iets voor mij weet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik weet geen software waar je voor moet betalen. Maar misschien vind je dat niet zo erg..;-)

Ik gebruik Any Video Converter en ook de Prism Video
Converter. Prism kan zeker ook formaten veranderen, van Any Video Converter weet ik dat niet zeker.
Prism heeft het voordeel, dat je het te verbruiken processor-vermogen kunt instellen, zodat je bij een lange taak, ook nog wat anders kan doen, b.v. surfen. (voor mij ideaal, omdat ik bepaald niet de snelste en nieuwste processor heb)

Eventueel kun je ook nog eens kijken naar Alok-splitter.
Die is natuurlijk bedoeld om te splitten, maar als je instelt: splitten van begin tot eind, kun je toch je formaat en extensie kiezen.

Ik denk dat alle software makkelijk via Google te vinden is. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee ik heb nu prism aanstaan ( sinds gisteravond ) nog 6 uur en ik weet of het werkt:) maar deze gaat in idergeval door waar andere converters al waaren gestopt.

Andere antwoorden (3)

Omdat ik meestal geen zin heb om te betalen of om (met virus besmette) programma's te downloaden, gebruik ik vaak een GRATIS en ONLINE converter. Bijvoorbeeld dit:
http://online.movavi.com/
Of zoek anders op google op ''free online video converter''
Is je vraag zo beantwoord?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja okee maar het gaat om een bestand van 22 Gb. als dat is omgezet naar MPEG ofzo zal het ruim 50Gb zijn, daarom zou ik het tog graag op mijn pc doen gewoon omdat het anders echt jaaren gaat duuren met up en dan weer downloaden, dus ja danku maar ik denk niet dat het daarmee gaat werken dan.
Total Video Converter d`loaden via een torent-site (btjunkie) ofzo, dan dan heb je een freeware lekker voor jezelf en geloof mij..die verteert werkelijk alles.

lat000000000rrrrrrr

bbzx10.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben groot fan van de produkten van Wondershare. Werkt altijd.

Iedere keer weer kom ik terug op wondershare omdat na zeven keer proberen met andere programmaatjes, die van hen vaak degene is die het WEL doet. ;-))

http://www.wondershare.com/

Toegevoegd na 2 uur:
Ook heb ik wel I'mTOO gebruikt.
http://www.imtoo.com/dvd-ripper.html

veel keuze in audio en video tools.