Hoe kan het dat mijn printer maar een heel klein stukje van de afbeelding afdrukt.

met Windown XP kon ik heel makkelijk mijn afdrukken veranderen, indien nodig de afbeelding verspreid over negen A4 tjes. Nu met Windows 7 krijg ik een A4 tje met allemaal blokjes waar je de afbeelding niet op kunt herkennen. Er wordt maar een klein stukje van de afbeelding af gedrukt. Het zelfde gebeurd als je een foto groot scrolt, dan zie je ook alleen blokjes.
Ik heb een HP psc 1410 Hoe kan ik de instelling weer goed maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik denk dat je de aangepaste driver moet downloaden van de hp site. Niet elke hp printer is geschikt voor windows7.
Onze printer stond er niet bij en bleek niet geschikt, en toen moesten wij dus een nieuwe aanschaffen.

We hadden wel de vista driver geprobeerd, wat aangeraden werd als die van ons er niet tussen stond, maar helaas, no help.

Hopelijk staat die van jou er wel tussen.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/siteHome?lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=top

Toegevoegd na 9 uur:
Hier staat de info voor jouw printer, waaronder bovenaan de drivers:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=441115&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl