Hoe kan ik meerdere PDF-bestanden in één PDF-bestand maken? Hoe doe ik dat met Foxit Reader?

Als ik documenten ga scannen, krijg ik altijd meerdere PDF-bestanden. Hoe kan ik dit in één PDF-bestand van maken? Ik gebruik Foxit Reader.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
24.2K

Het beste antwoord

Je kunt het doen zonder allerlei software te installeren, of ingewikkeld gedoe met Adobe.
Ga hier naar toe:

http://www.mergepdf.net/

Scroll naar beneden:
1. Pick file(s)
één voor één toevoegen.
2. Merge PDF! Even wachten, en de download
start automatisch.

Stap 1 duurt even als het druk is, maar stap 2 gaat
supersnel. Ik heb het net nog even geprobeerd, en
het gaat uitstekend. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf geen ervaring mee, maar het combineren van de PDF bestanden zou moeten lukken met PDFCreator.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op onderstaande link, dat is waarschijnlijk precies wat je nodig hebt...

Join and/or Split... that is it!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de vraag een paar maand geleden ook gesteld
( http://www.goeievraag.nl/vraag/mogelijk-drietal-losse-pdf-documenten.68124 )

Ik heb het antwoord van Cryofiel tot beste antwoord verkozen. Met de programma's en de linkjes die zij noemt heb ik het in no time voor elkaar gekregen.