Hoe zoek je iemands Msn op msn die niet in je lijst staat?

Hee allemaal,

Hoe zoek je iemands Msn op msn die niet in je lijst staat?

Please help me :P

Groetjes Jamu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

lijkt me moeilijk,beste kan je er gewoon om vragen misschien googlen op naam of misschien via een hyves pagina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vragen aan de persoon waarvan je msn wilt of iemand die hem wel in z'n lijst heeft staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar www.msn.nl
en type daar het msn in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een alternatief: gebruik emesene, een alternatieve msn-client waarmee je ook op je msn kan.
http://www.emesene.org/

Installeren > Opties > Contacten > ALLE contacten die OOIT in je lijst hebben gestaan, & op het moment staan.

Suc6

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, niet echt wat je wilde hebben. Maar misschien ook ooit nog wel handig.

MSN heeft ca. 2004 de "community"-services verwijderd, en ca. 2007 Spaces geïntroduceerd (Ook gestopt met development ter uwer informatie.

Het zoeken van iemands MSN via zijn naam is niet meer mogelijk wegens veiligheidsredenen.