welk download-programma kan ik het beste gebruiken op mijn pc?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ligt er aan wat je zou willen downloaden. voor simpele dingen LimewirePro en anders Bittorrent.

utorrent werkt heel simpel,gebruik al jaren dit programma.

Ik raad je aan om utorrent te gebruiken, dit programma is makkelijk en werkt gewoon goed. Lime wire zou ik niet gebruiken er zitten veel virussen in maar als je er voor kiest om dit wel te doen kijk dan goed uit wat je download.

Het beste is toch downloaden met nieuwsservers. Je moet er even een handleiding voor doorlezen, maar het is de moeite waard.

Ik zelf gebruik Usenet,nieuwsgroepen, je moet er wel iets voor betalen maar het gaat een stuk sneller dan torrents en je bent niet afhankelijk van andere gebruikers.En het is redelijk virusvrij Toegevoegd na 5 dagen: nieuwsgroepen is niet zo moeilijk, ik ben ook geen computer nerd maar ben er inmiddels redelijk in thuis

Downloaden via nieuwsgroepen met het programma USENET werkt het beste. In FTD (soort menukaart van wat er te downloaden is) kun je zoeken naar dvd's muziek of software (dat mag niet hè, maar dat wist je vast al). De handleiding hieronder beschrijft stap voor stap wat je nodig hebt en moet doen. Is even puzzelen, maar wel erg leuk als je het werkend krijgt.

Bronnen:
http://www.binaries4all.nl/

astatalk.info leegtgames.info virus vrij

geen limewire gebruiken! peer-to-peer is sowieso al bagger gebruik liever een bittorrent client.

Als je overweegt om met nieuwsgroepen te gaan downloaden zijn grabit en newsleecher goeie download programma's. voor newsleecher moet je wel betalen. De meerwaarde van newsleecher vind ik supersearch. Grabit is gratis. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100