Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welk download-programma kan ik het beste gebruiken op mijn pc?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.5K
rebecca
13 jaar geleden
Wat wil je dan downloaden ?
rose
13 jaar geleden
Ja, precies!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat en waar wil je downloaden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Ligt er aan wat je zou willen downloaden. voor simpele dingen LimewirePro en anders Bittorrent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
utorrent werkt heel simpel,gebruik al jaren dit programma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je aan om utorrent te gebruiken, dit programma is makkelijk en werkt gewoon goed. Lime wire zou ik niet gebruiken er zitten veel virussen in maar als je er voor kiest om dit wel te doen kijk dan goed uit wat je download.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is toch downloaden met nieuwsservers. Je moet er even een handleiding voor doorlezen, maar het is de moeite waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik gebruik het (nog) niet omdat dit een stuk moeilijker in gebruik is. Maar als je het éénmaal door hebt is het ideaal.
Ik zelf gebruik Usenet,nieuwsgroepen, je moet er wel iets voor betalen maar het gaat een stuk sneller dan torrents en je bent niet afhankelijk van andere gebruikers.En het is redelijk virusvrij

Toegevoegd na 5 dagen:
nieuwsgroepen is niet zo moeilijk, ik ben ook geen computer nerd maar ben er inmiddels redelijk in thuis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Downloaden via nieuwsgroepen met het programma USENET werkt het beste. In FTD (soort menukaart van wat er te downloaden is) kun je zoeken naar dvd's muziek of software (dat mag niet hè, maar dat wist je vast al).

De handleiding hieronder beschrijft stap voor stap wat je nodig hebt en moet doen. Is even puzzelen, maar wel erg leuk als je het werkend krijgt.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
astatalk.info
leegtgames.info
virus vrij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen limewire gebruiken! peer-to-peer is sowieso al bagger gebruik liever een bittorrent client.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je overweegt om met nieuwsgroepen te gaan downloaden zijn grabit en newsleecher goeie download programma's.

voor newsleecher moet je wel betalen. De meerwaarde van newsleecher vind ik supersearch.

Grabit is gratis.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding