ligt eraan. free games niet... als je een game download en cracked en installeerd die je in die winkel voor 60 euro kan meenemen, dan wel ja. gelukkig komen ze er toch nooit achter:p....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aanbieden van Films, Muziek, Programma's inclusief games is verboden.

Het is wel toegestaan om zelf een thuiskopie te maken van een origineel (bij software moet je om dit te gebruiken ook over een geldige licentie beschikken)

Toegevoegd na 1 minuut:
wat christianity zegt klopt natuurlijk ook, het aanbieden van gratis games (freeware) of software mag natuurlijk wel, ik denk alleen niet dat de vraag hier op doelt.
13 jaar geleden
Downloaden/Uploaden van programma's (incl. games is verboden).

Downloaden van films is vooralsnog niet verboden.

Omdat je torrent gebruikt, is er altijd ook een stuk upload.
Als deze gebruikt wordt om films te uploaden, dan ben je dan weer strafbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel up- als downloaden van games is verboden (muziek daarintegen niet (het downloaden dan, uploaden is altijd slecht)). Maar als je het gewoon als één thuiskopie doet zal ook niemand er moeilijk over doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kleine kanttekening, downloaden voor eigen gebruik is wel toegestaan maar je moet wel het orgineel in je bezit hebben. er in handelen doorgeven ect ect is wel
strafbaar en uploaden is inderdaad strafbaar