Hoe kan het dat ik plots Adobe photoshop niet meer kan gebruiken?

al mijn foto's zitten erin, onbereikbaar ineens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
sterredag
13 jaar geleden
je foto's zitten niet in adobe photoshop, maar staan ergens op de computer. omschrijf: niet meer kunnen gebruiken, opent hij helemaal niet als je op de snelkoppeling klikt, of opent hij wel, maar doet hij het niet, etc. Welke adobe photoshop gebruik je. Welk besturingssysteem gebruik je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de versie Adobe ps starter edition 3.2. schijnt al sinds juni 2009 niet meer verstrekt te worden..
daar zat 'em idd de kneep, dankjewel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en ja, na heel veel zoeken gevonden op de harde schijf
nota bene via picasa: die heeft in haar programma een opmerking: wilt u deze foto op uw harde schijf zoeken, pfffff.. gelukkig.

Het beste antwoord

Als je al langere tijd dezelfde PS gebruikt zul je hem moeten repareren/opnieuw installeren i.v.m. beschadigde bestanden.
Nieuwe photoshop; voldoet je pc/mac(?) wel aan de systeem vereisten, zoek dit op op de adobe website