Hoe kan het dat als ik mijn .flv bestand converteer naar .avi het opeens veel groter wordt?

Het bestandje was rond de 300mb en later 720mb!
ik gebruik total video converter. als ik echter op avi klikte, kon ik weer uit een aantal dingen kiezen:
- divx 50 avi
- xvid avi
- divx 40 avi
- h264 avi
- mpeg4 avi v2
- mpeg4 avi
- wmv avi
- mjpeg avi
- lossless huffyuv avi
- lossless raw avi

Ik heb toen maar gewoon wat gekozen, want ik weet niet wat de verschillen zijn. Ik wil graag dat de grootte ongeveer gelijk blijft en het een gewoon avi bestand is. Het moet namelijk afspeelbaar zijn op mijn portable dvd-speler.
Wie weet er welke ik dan moet kiezen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je wil dat de grootte gelijk blijft zal je met meer instellingen moeten spelen. Je zou Xvid kunnen pakken (spelers die divx pakken, pakken ook bijna altijd Xvid) en dan een lagere bitrate in kunnen stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rekenen (als het constante bitrate is). bitrate wordt gegeven in kb/s en het aantal seconde van een film weet je. Kwaliteit wordt minder als het onder de kwaliteit van de .flv komt.