ik krijg de foutmelding: kan ordinaal 1334 niet vinden in dll bestand IML32.dll hoe los ik dat op?

wil een cd rom instaleren (of in ieder geval openen) en krijg dus deze foutmelding.
cd rom zou werken met alle versies van windows xp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Het probleem houdt in ieder geval verband met de aanwezigheid van een verouderde versie van Macromedia Shockwave en Flash op uw computer. Het bestand IML32.dll bevat functionaliteit die door alle Macromedia software gebruikt wordt. Is dit bestand te oud, dan zijn sommige functies die we bij Pluk en de Blue World nodig hebben niet beschikbaar en verschijnt deze melding.
bron: Paul Houx

Ik heb een paar (mogelijke) oplossingen bijgevoegd