Game Maker 8, draw a text: Welke cijfers moet ik invullen bij X en Y om de tekst in het midden te zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat ligt eraan hoe groot jij de stage hebt. Standaard is deze 800x600 meende ik. Het midden is dan 400x300. Daarbij is de lengte van de tekst afhankelijk. Hoe langer de tekst, hoe verder het naar links moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindelijk! Dankjewel, wist niet dat ik ook die "room" grote veranderen kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan bij levels. Hoe precies, weet ik niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je enige antwoord bent, en me laat weten over de room grote, beste antwoord.