Wie weet hoe je bij Excel 2010 de fabrieksinstellingen terugzet?

De instellingen van Excel 2010 kun je gemakkelijk veranderen. Na verloop van tijd wil je wel weer eens terug naar de oorspronkelijke instellingen.
Maar hoe gaat dat?
De uiterste oplossing is Excel 2010 verwijderen en opnieuw installeren. Maar zo rigoreus is toch niet nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.7K

Het beste antwoord

Dit is wat ik voor je vond in het Engels:

Open Microsoft Excel.

Navigate to the Help menu and open the "Detect and Repair" function. The Detect and Repair dialog will appear. If you want to restore your shortcuts at this time, check the appropriate icon.

Click "Start." Wait for a short period while Office deletes all of the settings on all of the programs in the suite and restores it to its original installed state. This will apply the settings to Word, PowerPoint and Excel, and any other Office programs you have installed.

Read more: How to Restore Microsoft Excel to Its Default Spreadsheet | eHow.com http://www.ehow.com/how_5880739_restore-excel-its-default-spreadsheet.html#ixzz1XrI62wJk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je terug wilt zetten, maar de werkbalk terug zetten kun je op de volgende manier doen:

Ga naar Bestand->Opties. (Of alt+b+t)
Klik op de tab Lint aanpassen.
Klik nu op Aanpassingen: Beginwaarden en dan op alle aanpassingen opnieuw instellen en klaar is kees.

Dit kun je ook doen met de tab Werkbalk snelle toegang, om deze te resetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht dat je aan de volgende link nog iets hebt: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/officesetupdeploy/thread/85970700-c17b-46dc-97fc-db6ec3b6d394/
(engels) Het verwijderen van de Registry keys heeft bij mij geen effect gehad, maar misschien dat de bovenste oplossing helpt. Als dat niet werkt, dan ben ik door mijn ideeën heen.