Kan een Bluetooth stick maar 1 gsm "accepteren"?

Ik kocht een Bluetooth-stick en verzond foto's van mijn gsm naar mijn pc via Bluetooth. Dit ging goed. Toen wilde mijn vriend met zijn gsm vakantie-foto's sturen naar mijn pc en kreeg geen verbinding met Bluetooth. Mijn gsm stond toen uit. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (4)

misschien ligt het aan de mobiel van je vriend
ik had een telefoon die ook bleutooth had maar die kon geen verbinding maken met mijn parrot
nu heb ik een andere en die maakt moeiteloos verbinding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst de gsm van je vriend synchroniseren met je bluetooth stick. Dat vind je wel in de settings van de installatie die je deed toen je de bluetooth stick kocht.

Indien je dit niet zou vinden post hier het type van de stick.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf altijd 2 nokia's tegelijk verbonden met mijn pc via bluetooth. Dus dat kan het probleem niet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mag aannemen dat je eigen gsm ook geinstalleerd is op je pc verbinding (anders zou deze ook niet werken). Op precies de zelfde wijze installeer je ook de gsm van je vriend, dan moet de zaak normaal werken. Zo niet, dan mankeert er iets aan de gsm van je vriend. Ik zelf heb diverse apparaten vlekkeloos via "bluetooth" draaien, 2x gsm - muis - fototoestel - koptelefoon, geen enkel probleem.