Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma op een 'Windows' computer kun je gedownloade films bekijken?

Ik download de films met het programma 'Limewire'.
Ik heb onlangs ook al een film gedownload en hij downloadde hem ook maar ik dacht, ik probeer de film af te spelen met het bestand: 'Windows Media Player'.
Je hoorde toen wel geluid maar er kwam geen beeld.

Ligt dit aan Windows Media Player of ligt het aan iets anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een beetje afhankelijk van ht bestandsformaat. DIVX player is een hele goede speler, welke ook automatisch plugins download als het bestandformaat niet af te spelen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het kan goed zijn dat jou PC niet beschikt over de juiste codecs om films te kijken, via onderstaande link kun je een zg codec pack downloaden wat er voor zorgt dat je nagenoeg iedere film in ieder formaat kunt bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf drie players. Windows Media Player, en GOM player en Media Player Classic.

Eén van de drie doet het altijd wel. En dan heb ik nog BSplayerFREE om HD af te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vlc media player speelt alles af wat je maar wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ffdschow en divx7 download, beide gratis op het internet kun je alles afspelen met mediaplayer en ben je alle problemen kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, ik gebruik zelf GOM. Dit werkt ook prima, en je heb de mogelijkheid om ondertiteling in te voegen en deze te synchroniseren. Ik heb de link bij bron neer gezet het is gratis te downloaden en te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VLC ervaar ik als meest prettige player, ook omdat deze Nederlands is.
Vooral ook omdat er een versie is te downloaden die niet behoeft te worden geïnstalleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding