Kan ik oude updates van Java veilig weggooien?

Ik zat net wat rommel weg te gooien van mijn computer, met "verwijderen of wijzigen". Nu zie ik tussen de programma's opeens een hele lijst van Java6 staan (Java(TM) 6 Update 2, Update 3, Update 5, Update 7, etc.....). Iedere update neemt ruim 135mb in beslag. Is het nodig dat ik al deze updates bewaar of kan ik ze allemaal veilig weggooien (op de laatste update na)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 goeie vraag!
ik zou t echt niet weten ;-)

Het beste antwoord

Dat zou geen enkel probleem moeten zijn hoor, oude updates kunnen eventueel verwijderd worden.

Op de link staat het antwoord van Java zelf en "how to"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de link, heb alles weggegooid en Java werkt gewoon goed.