kan ik geld terug krijgen van norton?

norton heeft het virus niet tegen gehouden en mijn zoon moet de computer repareren. en norton was ook kapot zelfs. toen hij zelf norton ingeschakeld had om te zoeken naar een virus was die in 1 seconde klaar. en er waren zeker virussen in gaan zitten. met wel 100 klikplaatjes.
nou ga ik geen norton meer doen maar iets anders. maar ik wil graag geld terug. zou dat kunnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Security Essentials van microsoft of AVG free zijn 2 goede GRATIS virusscanners die je pc ook niet extreem vertragen zoals een norton dat wel doet. Google ze maar eens. Geld krijg je denk ik niet terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik raad je comodo internet security aan gratis programma met antivirus en firewall, en zeer lichtgewicht ongeveer 10 Mb in memory.

Het beste antwoord

Nee, je kan niet je geld terug krijgen. Geen een antivirus is 100% betrouwbaar, want er komen iedere dag nieuwe virussen dus, er zijn er zat die je antivirus niet herkent. Daarom is het aan te raden zo vaak mogelijk te updaten, zo heb je minder risico om een virus op te lopen. En je computer repareren valt wel mee, je hebt nood virusscanners, en als dat echt niet werkt kan je je pc nog altijd formatteren. Formatteren en herinstalleren duurt als je pc niet al te bagger is maar een klein uurtje. Als jou zoon iets van computers weet, zou hij op zijn minst deze dingen moeten weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk, dat je het beste dat aan Norton kan vragen.
Misschien staat er ergens in de kleine lettertjes dat ze niks garanderen of iets...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je Norton installeert moet je aangeven dat je akkoord gaat met de gebruikersovereenkomst.

ik zal deze nog eens goed doorlezen als ik jou was.

Ik neem aan dat er wel ergens zal staat dat het gebruik op eigen risico is, ze kunnen niet 100% garanderen dat elk virus altijd wordt tegengehouden, ze kunnen het wel proberen, niet garanderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je wel vergeten.
Je kunt nooit bewijzen dat het virus door norton doorgelaten is.
Gewoon zo min mogelijk dingen openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mijj pretendeert geen enkele antivirus boer geen virussen door te laten dit zou ook niet kunnen als je bedenkt dat er elke dag nieuwe bij komen
Hallo ik ben Norton, goedenmiddag nee dat kan niet.

groeten Norton