Is het mogelijk om met een LOI-opleiding in aanmerking te komen voor een Photoshop Student licentie?

Heeft iemand hier ervaring mee of met een andere thuis studie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3K

Het beste antwoord

Wie kan Adobe Student & Teacher Edition aanschaffen en gebruiken?
De volgende personen komen in aanmerking om de Adobe Student & Teacher Edition aan te schaffen:

Studenten uit het hoger onderwijs — Studenten die zijn ingeschreven bij een instelling voor hoger onderwijs die is gedefinieerd als een erkende openbare of particuliere universiteit of hogeschool (inclusief regionale educatieve centra of scholen voor beroepsonderwijs) die opleidingen verzorgt waarvoor niet minder dan het equivalent van twee (2) jaar voltijdse studie is vereist
Leerlingen in het primair of voortgezet onderwijs — Leerlingen die zijn ingeschreven bij een erkende openbare of particuliere school voor voltijds primair of voortgezet onderwijs
Faculteits- en personeelsleden — Onderwijzers, docenten en medewerkers die in dienst zijn bij een erkende school voor primair of voortgezet onderwijs of een openbare of particuliere universiteit of hogeschool
Komen deeltijdse studenten en docenten in aanmerking om Adobe Student & Teacher Editions aan te schaffen?
Ja, mits de student of docent aan de bovenstaande voorwaarden voldoet.

Welk type bewijs van geschiktheid is vereist?
Studenten en docenten hebben het volgende nodig om aan te tonen dat zij in aanmerking komen:

Studenten
Studenten moeten een fotokopie van een geldige, actuele studentenkaart met hun naam, datum en een foto voorleggen. Als u geen studentenkaart met foto hebt, moet u in plaats daarvan een fotokopie van een geldig identiteitsbewijs met foto en een van de volgende documenten voorleggen:

Officiële, actuele studentenkaart zonder foto, met naam en datum
Officieel, actueel bewijs van de school waarin de naam van de school en student worden vermeld
Officieel, actueel bewijs van school-/collegegeldbetaling waarin de naam van de school en de student worden vermeld
Officieel, actueel rapport waarop de naam van de school en de student worden vermeld
Ander officieel bewijs van inschrijving met datum
Studenten die jonger zijn dan 18 en geen geldig identiteitsbewijs met foto hebben, mogen een officiële brief van hun onderwijsinstelling (als die in aanmerking komt) voorleggen met daarin hun naam en de status van hun huidige inschrijving.
rose