Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met vertaalcomputers Engels naar Tagalog?

en waar te koop en prijzen

4 maanden geleden
in: Software
tinus1969
4 maanden geleden
Gesproken of geschreven taal?
samaiphon
4 maanden geleden
da's om 't even
TurfGraver
4 maanden geleden
Google translate
samaiphon
4 maanden geleden
dat gebruik ik al jaren maar ik bedoel een apart apparaatje
LeonardN
4 maanden geleden
Een smartphone dus? Zoals iedereen zn smartphone gebruikt om iets te doen...
TurfGraver
4 maanden geleden
Tweede mobiel en dan:
https://www.google.com/search?q=translate+english+to+tagalog
Of... je kunt moeilijk gaan doen. :P
samaiphon
4 maanden geleden
LeonardN hoe doe ik dat met een smartphone? moet ik een app downloaden of zo en is dat betalend?
samaiphon
4 maanden geleden
TurfGraver dat gebruik ik al jaren en ken ik dus maar ik bedoel een aparte vertaalcomputer om ter plaatse te vertalen
TurfGraver
4 maanden geleden
Op een smartphone open je een browser en ga je naar google translate. :/ Gratis (behalve dan dat je internet moet hebben).
samaiphon
4 maanden geleden
oh is het zo gemakkelijk?
Abcde
4 maanden geleden
samaiphon een vraagje. Je gaat toch niet naar dat land om de liefde te vinden?
Ritsuka
4 maanden geleden
Google Lens op je smartphone werkt prima voor geschreven tekst: https://www.seniorweb.nl/artikel/zoeken-met-google-lens
samaiphon
4 maanden geleden
Abcde natuurlijk niet omdat ik 77 ben en al 2 keer gescheiden ook al van een Thaise
Abcde
4 maanden geleden
Bedankt voor de reactie, gezien je vorige vragen en reacties kwam deze vraag bij me op.
samaiphon
4 maanden geleden
Abcde ik ga daar nu voor het goede weer 2 maanden overwinteren om mijn oude botten te laten opwarmen
samaiphon
4 maanden geleden
en alle dagen lekker zwemmen in zee
Abcde
4 maanden geleden
Veel plezier, geniet ervan!
KleinDuimpje
4 maanden geleden
Goed zo Samaiphon!
Dat het jouw lichaam goed mag doen.
samaiphon
4 maanden geleden
't zal niet mankeren en ik sluit hier af; bedankt allemaal voor de hulp en waarschijnlijk ga ik mijn Smartphone gebruiken voor vertalingen daar op de Filipijnen dank zij jullie tip

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende vertaalcomputers en apps die Engels naar Tagalog kunnen vertalen, zoals de Google Translate app en specifieke vertaalmachines zoals de Pocketalk of Langogo.

De prijzen kunnen behoorlijk verschillen, afhankelijk van het merk en de functies. Veel vertaalapps zijn gratis, maar als je een fysieke vertaalcomputer wilt, kunnen die tussen de 100 en 300 euro kosten.

Een handige tip: lees ook reviews van gebruikers om te zien welke vertaalcomputer het meeste aan je verwachtingen voldoet.

Wie heeft ervaring met een vertaalcomputer voor Engels naar Tagalog? Welke werkt het beste voor jullie?
(Lees meer...)
4 maanden geleden
samaiphon
4 maanden geleden
sorry ik bedoel mobiel toestelletje en niet op de computer en met Bluetooth
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing