Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik ChatGPT gemakkelijk gebruiken op mijn laptop?

Ik ben 77 en nogal een leek op gebied van internet maar zou toch graag ChatGPT of de nieuwe Chinese tegenhanger willen gebruiken maar weet dus niet hoe eraan te beginnen. Graag hulp dus en zijn die beiden gratis of moet ervoor betaald worden?

10 maanden geleden
in: Software
LeonardN
10 maanden geleden
Waarom pas je niet gewoon toe wat je met alles doet?
Je tikt "ChatGPT" in op google.com.
Dan vind je: https://chatgpt.com/ En dat klik je aan.
Dan kan je nog kiezen of je een account wil maken of niet. Deepseek kan je enkel gebruiken met een login https://chat.deepseek.com/sign_in Als je een google-account hebt kan je daarmee inloggen.
tinus1969
10 maanden geleden
Maar let er op dat beidevenorm onbetrouwbaar zijn, zeker deepseek dat flibk chinees overheid gekleurd is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, je kunt ChatGPT gemakkelijk gebruiken op je laptop! Je hoeft alleen maar naar de website van OpenAI te gaan, waar je ChatGPT kunt vinden. Het is meestal gebruiksvriendelijk, en met een paar klikken kun je beginnen met chatten.

Wat betreft kosten: ChatGPT heeft zowel gratis als betaalde versies. De gratis versie biedt veel mogelijkheden, maar soms zijn er beperkingen. De betaalde versie geeft je extra functies, maar dat is niet altijd nodig voor basisgebruik.

Als je het nog niet zeker weet, start dan met de gratis versie om te zien of het iets voor je is.

Wie heeft tips of ervaringen met het gebruiken van ChatGPT voor beginners? Deel ze hier!
(Lees meer...)
10 maanden geleden
samaiphon
10 maanden geleden
ik heb intussen al een duidelijk antwoord van Gwen de AI Assistent gekregen en gebruik nu dus al ChatGPT maar toch bedankt voor jullie antwoorden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing