ik heb ooit de power dvd 6 verwijderd van cyberlink,kan ik die ergens gratis downloaden?

is verwijderd toen ik nog te weinig wist van de computer

13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Helaas, dat is niet makkelijk om op een legale manier terug te krijgen. Alleen de fabrieksinstellingen terugzetten (ben je ook meteen alles kwijt).

Maar het goede nieuws, andere programma's kunnen het ook: Windows Media Player, BSPlayer, VLC VideoLAN.
tonijn
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
dat is tenminste een antwoord waar ik iets aan heb

Andere antwoorden (1)

Ja, maar dat is eigenlijk stelen. De licentie kost gewoon geld.

Toegevoegd na 14 minuten:
Als je echt dat programma ooit eerlijk hebt gekocht, dan pak je de originele software die je nog hebt liggen met het serienummer dat erbij hoort.
escape
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
ja lekker slim,als ik de originele software nog had zou ik deze vraag niet stellen of wel?
escape
13 jaar geleden
Tja, als je je fiets bent verloren, mag je toch geen andere gaan stelen...