Hoe kan ik in Google agenda vanaf 16 januari tot vandaag opgeven dat ik elke dag 7 uur gewerkt heb?

Omdat ik mijn uren moet bijhouden maar dat het afgelopen jaar nog niet heb gedaan, wil ik op een eenvoudige manier (dus niet bij elke dag opnieuw) opgeven dat ik ongeveer 7 uren heb gewerkt (ook op zaterdagen en zondagen en feestdagen). Ik kom er niet uit hoe dat werkt, want ik ben nog niet vertrouwd met Google agenda.
(Eigenlijk zou ik het liever in Moneybird doen maar ik betwijfel of die mogelijkheid in Moneybird bestaat?)

3 weken geleden
in: Software
tinus1969
3 weken geleden
Bijhouden voor wie?
Kanariepiet
3 weken geleden
ik had van mijn boekhoudster begrepen dat het verplicht is (voor de belastingdienst of zo)
Ritsuka
3 weken geleden
Administratie bijhouden voor de belastingdienst is wat anders dan een afspraak in Google zetten
Kanariepiet
2 weken geleden
ja maar ik moet mijn uren bijhouden. Dat mag in een agenda toch?
tinus1969
2 weken geleden
Heeft je boekhouder ook verteld waarom? En dat alleen maar elke dag ‘7 uur gewerkt’ in je google agenda juist verdacht is?

Antwoorden (1)

Maak op 16 januari je afspraak aan met je gewerkte uren.
Selecteer 'meer opties' als je niet alle tekst kunt zien.
Scroll naar beneden naar de optie voor herhalen (zie bijgevoegde afbeelding).
Hier selecteer je 'custom', en daarna de optie elke dag herhalen, met een einddatum van vandaag.
Eventuele losse dagen die je toch niet gewerkt hebt kun je zo verwijderen. Dan krijg je de vraag of je alleen deze afspraak of alle afspraken wilt verwijderen. Let hier goed op dat je 'alleen deze afspraak' selecteert.
Toegevoegd op 8 april 2024 10:15: tekst
Plaatje bij antwoord
Ritsuka
3 weken geleden