Waar kan in de software vinden van gz-mg 330?

Ik heb een JVC camcorder gekocht: het type is gz-mg 330. Nu wil ik de PC gaan formatteren, maar ik heb de CD niet meer.

Het staat nu overigens nog wel op mijn PC, kan ik het dan op de één of andere manier overzetten op een CD of zal hij het dan niet doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je het programma vanaf de locatie waar je het hebt geïnstalleerd (bv C:\program files\...) op cd overzet, zal dit zo goed als zeker niet gaan werken op je geformatteerde pc, aangezien er ook bestanden (drivers, etc.) in o.a. de system of system32 directory zijn weggeschreven.
Tevens worden aanpassingen gemaakt in de registry.

Volgens opgave zijn de programma's CyberLink DVD Solution en Digital Photo Navigator meegeleverd.
(Hier kan ik je helaas niet aan helpen, want bij onze GZ-MG27E werd Cyberlink Powerproducer meegeleverd.)

Mijn advies:
1. Als je lekker creatief wilt zijn met je opnames, download dan de trialversie van Powerproducer en koop eventueel later de volledige versie ($ 69,=) via de eerste link.

2. Kijk via de tweede link even of er een JVC-dealer bij je in de buurt is en probeer een deal te maken door wat accesoires aan te schaffen en dan de cd erbij te "bedingen".

3. Probeer op een "andere" manier aan de software te komen die ik hier beter niet kan noemen.

Digital Photo Navigator heb je m.i. niet nodig, er zijn veel andere, (gratis) vergelijkbare programma's te krijgen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien op de onderstaande link?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een Vista PC, geen Windows 98/95
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb ik niet goed gekeken, ik vond het ook heel moeilijk te vinden op de website van JVC. Misschien dat iemand anders nog een helder idee heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, ik kon het ook niet vinden. Vandaar de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja sorry, ik was iets te snel deze keer.
In Windows Vista hoef je als het goed is niks te installeren qua drivers. De camera wordt bij het inpluggen automatisch gedetecteerd. Qua software kun je verder van alles installeren. Avid of adobe premiere. Er zullen ook goedkoper programma's zijn. Met windows movie maker zal het helaas niet gaan lukken. MPEG2 is de extensie waar het programma mee moet kunnen werken.

De software die je erbij hebt gekregen zal niet werken in Windows Vista (Na even research te hebben gedaan). Er zijn VEEL mensen met hetzelfde probleem als jou.