Is er een programma dat tijdens het webcammen de opname kan veranderen?

Is er een programma dat tijdens het webcammen de opname kan veranderen zoals bijvoorbeeld je haarkleur veranderen of je een hoed op kan zetten of iets dergelijks? En dat het er ook nog een beetje leuk uitziet, niet voorbij dansende rare animaties zeg maar......

3 maanden geleden
in: Software
TurfGraver
3 maanden geleden
"Webcammen"?
In programma waarmee je werkt zijn vaak video effects beschikbaar.
Vortexxx
3 maanden geleden
Logitech had altijd een leuk programma waarmee je hoedjes en snorretjes live kon plakken, Google is je vriend.

Geef als eerste antwoord