Hoe krijg ik de werkbalk snelle toegang terug in Windwos live mail?

Windows live mail in Windows 8.1.
Via de tegel kom je bij Live. Dat is het enige wat in een blauwe balk boven in het scherm staat.
Daaronder links staan de postmappen en rechts het leesvenster.
Waar is de werkbalk snelle toegang? Er staat geen enkele vraagteken of een ander symbool op de pagina.

10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Kan je geen schermafbeelding maken?
Door printscreen en daarna kopieeren in paint en opslaan en even neer zetten