Is het mogelijk om in Outlook e-mails later te sturen als je laptop uit staat?

Ik wil tijdens mijn vakantie een aantal e-mails versturen, maar heb mijn laptop niet mee en ook geen toegang tot de mail. Ik heb gelezen dat het kan als je Outlook verbonden is, maar dat is niet zo als mijn laptop uit staat.

8 maanden geleden
in: Software
1K
ronron1212
8 maanden geleden
dus wat wil je dan?
criseyde
8 maanden geleden
Weten of er toch een manier is om dit te doen, anders heeft het uitgesteld versturen toch niet veel nut, als je verbonden moet zijn? Kan je het net zo goed zelf versturen.
Amadea
8 maanden geleden
Bestaan er nog internetcafe's? Tien jaar geleden was dat dé mogelijkheid om op vakantie je mail te verzorgen.
criseyde
8 maanden geleden
Vast wel, maar is werkgerelateerd en dat mag niet vanuit internetcafes...ik ga collega vragen de mails te versturen.
SimonV
8 maanden geleden
Of je moet de e-mails vanaf een Gmailadres versturen. Deze kunnen wel later worden verzonden.
criseyde
8 maanden geleden
ook dat is helaas niet toegestaan....
Thecis
8 maanden geleden
Wanneer je via een exchangeserver berichten verstuurd (omdat je met Outlook binnen een bedrijf werkt, is dat o.h.a. wat er aanwezig is), kan je berichten door de server laten versturen. Je zou kunnen proberen uitgestelde versturing te gebruiken en even te testen of het dan ook werkt als de laptop uit staat (er is namelijk een mogelijkheid om de mail alvast op de exchange server te laten staan (net zoals je ontvangen mail). Mocht het werken, kan je het ook gebruiken voor tijdens de vakantie.
criseyde
8 maanden geleden
Dank je Thecis, ik zal het even proberen, mocht het niet lukken, dan moet mijn collega het maar doen.
SimonV
8 maanden geleden
@Thecis
Misschien wil je je reactie als antwoord plaatsen. Dat valt meer op en is voor meer mensen misschien een oplossing.

Antwoorden (1)

Ja hoor dat kan heel simpel via Outlook.
Je kan ze voor een bepaalde tijd in de Postvak uit laten staan.
Zie bron
8 maanden geleden