Is er een app waarmee je kunt zien hoe je kind er ongeveer zal uitzien als volwassene?

Ik wil graag eens zoen hoe mijn dochter van 6 er mogelijk komt uit te zien rond haar 20ste en ouder. Bestaat daarvoor een goeie app?

9 maanden geleden
in: Software
TurfGraver
9 maanden geleden
Zijn er wel meerdere.
Of ze goed zijn weet je over 20 jaar.
Ritsuka
9 maanden geleden
Pas wel op met dat soort apps. Vaak geef je de rechten van de foto weg en mogen ze ermee doen wat ze willen.

Antwoorden (1)

Ik heb een app voor je gevonden waarmee het kan. Het heet PicsHub.
9 maanden geleden