Hoe zie je of je iemand hebt geblokkeerd in de outlook app?

Ik krijg geen mails binnen van een collega. Als die met een andere mail mailt krijg ik het wel binnen.
Ik gebruik de outlook app op mijn telefoon en vroeg mij af of ik die persoon op blokkeren heb staan.

9 maanden geleden
in: Software
3.5K

Antwoorden (1)

Klik op het tandwiel Instellingen rechtsboven in het scherm.
Type 'geblokkeerde afzenders en domeinen' in het zoekveld en open deze optie.
Hier kun je zien of deze persoon er bij staat.
Of op deze manier:
https://wiki-updates.com/how-to-unblock-emails-on-outlook/
Je kunt ook naar de map Ongewenst gaan. Hier komen alle e-mails van geblokkeerde afzenders terecht. Zoek een e-mail van deze afzender (indien aanwezig) die je wilt deblokkeren en klik met de rechtermuisknop op de e-mail om meer opties te openen. Selecteer: Nooit afzender blokkeren.
SimonV
9 maanden geleden