Hoe kan ik mezelf op een foto ouder laten lijken?

Ik zoek een manier om een foto waar ik op sta te bewerken, zodanig dat ik 20, 30, of zelfs 40 jaar ouder lijk. Ofwel, ik wil zien hoe ik er over zoveel jaar uit zou kunnen zien.

Ik weet dat er ooit een app was die dit deed, maar die app was vrij basaal, en er waren grote zorgen over de privacy.

Is er inmiddels een andere manier om een foto zo te veranderen dat je kunt zien hoe de persoon er over vele jaren uit zou kunnen zien? Is er een website of een app die dat doet, of kan het op een andere manier?

Cryofiel
11 maanden geleden
in: Software
1.8K
Amadea
11 maanden geleden
Heb je de app Thalia Photo Corner al geprobeerd?

Antwoorden (2)

Met Facetune of FaceApp zou dit kunnen.
https://www.facetuneapp.com/blog/how-to-make-a-photo-look-older-and-worn
https://www.apptuts.net/en/tutorial/android/apps-to-make-you-look-old/

Met alleen het vervormen van een foto ben je er nog niet. Denk bijvoorbeeld aan de zon of roken. Rimpels zijn niet altijd bepalend voor hoe iemand er over een paar jaar uit gaat zien. Sommige mensen krijgen pigmentvlekken, bij anderen worden de aders meer zichtbaar.

Maar de privacy blijft een probleem:
https://nos.nl/artikel/2293601-hype-om-app-die-je-ouder-laat-lijken-maar-hoe-zit-het-met-je-privacy
SimonV
11 maanden geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
11 maanden geleden
Pas op met dit soort apps. Het is vaak een dekmantel voor het verzamelen van pasfoto's. Die foto's belanden nogal eens op de zwarte markt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
11 maanden geleden
https://www.google.com/amp/s/www.manchestereveningnews.co.uk/news/uk-news/warning-issued-over-profile-picture-23932038.amp
Op fiverr kan je vermoed ik zoiets 'laten' doen - als je daar voor openstaat. Ik vermoed dat mensen daar of héél goed in fotobewerking zijn met jarenlange ervaring of software hebben met AI waardoor dit automatisch gebeurt.
Ik denk wél dat de 'omgekeerde' vraag méér voorkomt, maar het lijkt me het onderzoeken waard. Succes.
Toegevoegd op 13 juni 2023 22:24: tekst
Verwijderde gebruiker
11 maanden geleden