Hij kan ik in excel mijn tekstveld leeg laten als er nog niets in staat?

Ik heb een eigen urenrooster gemaakt. Zodat ik zelf kan bijhouden hoeveel uren ik gewerkt heb en overuren. Nu bij "effectief gewerkt" heb ik een formule staan zodat mijn gewerkte uren -30min is gedaan (middag). Alleen als er nog niets staat ingevuld bij beginuur of einduur komt er al wel iets te staan bij effectief gewerkt.. kan je dit oplossen?

Picture for question
een jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Dan zou je gebruik kunnen maken van ALS, met als voorwaarde dat de cel in kolom D en de cel in kolom E niet leeg is. Dat zou er dan als volgt uit kunnen zien:
=ALS(EN(D1<>"";E1<>"");...;"")
Op de plaats waar ik de puntjes (...) heb gezet, moet je jouw formule zetten.
een jaar geleden