Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb windows11 gedownload. hoe sluit ik nu af?

Ik sloot altijd af door op het Windows logo te klikken en dan op afsluiten te klikken. Nu gaat dat niet meer, kan me alleen afmelden en krijg dan het vergrendelingsscherm te zien.

een jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Alt F4 geeft in Windows 11 in elk geval de opdracht de opdracht om af te sluiten.
(Lees meer...)
Amadea
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Dank je wel Amadea.
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Is dat de enige manier? Lijkt mij nogal raar dat het alleen via een toetscombinatie kan
Amadea
een jaar geleden
Nee, er zijn uiteraard meer mogelijkheden. Maar ik heb hier thuis nog Windows 10 en kan het daarom niet opzoeken. Van Alt F4 weet ik uit mijn hoofd dat dit werkt.
#1 Rechtermuis klik op het windows icoon -> Afsluiten en/of Uitloggen
#2 Windows toets en dan rechtsonder het powericoontje wat lijkt op een rondje met een streepje bovenin het midden.
#3 Gewoon de aan/uit knop van het apparaat zelf.
#4 Windowstoets + R en dan shutdown /s /t 0 typen en <enter>
(Lees meer...)
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
Vortexxx
een jaar geleden
Graag gedaan, ik snap de - overigens niet die ik van iemand heb gekregen want deze opties komen rechtstreeks bij Microsoft vandaan.
Om af te sluiten op Windows 11, klik je op het startmenu en selecteer je 'Uitloggen'. Je kunt ook op de knop 'Afsluiten' klikken in de rechterbovenhoek van het startmenu.
(Lees meer...)
10 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding