Hoe weet je of je iphone gejailbraked is en kan dit ongedaan worden gemaakt?

Ik heb nog een android telefoon en heb daar gezien dat mijn themes app een mirror is.
Op beide telefoons schijn ik alles maar dan ook alles te delen. Yep ook mijn wachtwoorden. Het is heel vervelend, want ww worden veranderd, foto's bewerkt of gewist enz...

een jaar geleden
in: Software
SimonV
een jaar geleden
De meeste jailbreakmethoden laten bepaalde bestanden achter op het bestandssysteem. Het duidelijkste voorbeeld is Cydia. Cydia is een alternatieve app store die vaak wordt gebruikt om applicaties van derden te distribueren naar gebruikers van gejailbreakte apparaten. Als gevolg hiervan heeft bijna elk gejailbreakt apparaat een directory op /Applications/Cydia.app. Als dit bestand op het bestandssysteem bestaat, kunt u er zeker van zijn dat uw toepassing op een gejailbreakt apparaat draait.
https://duo.com/blog/jailbreak-detector-detector
Hier staan wat tips:
https://www.appsealing.com/jailbreak-detection/

Antwoorden (2)

Het is niet met 100% zekerheid vast te stellen of de iPhone gejailbreaked is, maar gelukkig is dit ongedaan te maken door het toestel in de zogenaamde DFU modus aan de PC te koppelen met iTunes, deze detecteert dan dat de iPhone in de DFU(Device Firmware Upgrade) staat, en zal deze weer in de originele fabriekstoestand terugbrengen. Wil je de instellingen terug zoals die waren(niet aan te raden, dan moet je voordat je de DFU ingaat eerst een backup maken van je iPhone. Hoe je in de DFU mode komt wordt in de bron uitgelegd(het is een fysieke stappen plan)
een jaar geleden
Je kunt controleren of je iPhone gejailbraked is door naar de Instellingen te gaan en te kijken of er een app staat genaamd Cydia. Als dit het geval is, is je iPhone gejailbraked. Om dit ongedaan te maken, moet je je iPhone herstellen naar de fabrieksinstellingen.
10 maanden geleden