Hoe verstuur ik via ‘verberg mijn e-mailadres’?

Apple heeft ‘verberg mijn e-mailadres’. Prima functie voor inkomende mail (nieuwsbrieven etc.), maar hoe verstuur ik een e-mail met het betreffende adres? In Mail (ook als ik via de browser naar iCloud ga) wordt een nieuw adres aangemaakt, terwijl ik er al een heb voor het bedrijf (ingevuld via website). Ik wil via hetzelfde adres versturen, zodat zij weten wie ik ben.

een jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (1)

Helaas kun je geen nieuw gesprek starten vanaf een verborgen e-mailadres, wel kun je een nieuwe aanmaken en vanuit daar verder mailen zoals hieronder staat beschreven.

Wanneer je een e-mail ontvangt die naar een van je unieke, willekeurige e-mailadressen is gestuurd, kun je reageren vanaf hetzelfde adres. Zo kun je het gesprek voortzetten en houd je je echte e-mailadres privé. Tik op de antwoordknop en daarna op het veld 'Van' om het e-mailadres weer te geven dat de ontvanger ziet.
SimonV
een jaar geleden
AK
een jaar geleden
Dank je voor je reactie.
Zo kan ik dus alleen mijn e-mailadres privé houden als ik eerst een mail van het bedrijf heb gekregen. Als ik bijvoorbeeld een account (met verborgen e-mailadres) heb aangemaakt en daarna zelf een mail wil sturen, moet ik dus een ander e-mailadres gebruiken. Daarmee kunnen zij dan bijvoorbeeld niet meekijken in mijn account, want ik heb met een ander adres gemaild. Jammer!