mijn mailberichten verdwijnen na een maand uit mijn mailbox (microsoft365). Hoe los ik dat op?

Mijn mailberichten verdwijnen na ongeveer een maand uit mijn mailbox (Microsoft 365). In de instellingen staat mail ophalen op ieder gewenst moment. Dat is dus niet de oorzaak. Ik heb alle instellingen al nagekeken maar vind de oorzaak nog niet van het probleem. Wie kan mij helpen?

een jaar geleden
in: Software
Amadea
een jaar geleden
Dat heeft niet met ophalen te maken, maar met archiveren. Kennelijk heb jij ingesteld staan dat de mail na een maand automatisch gearchiveerd wordt. Zoek je op "Alle berichten", dan zul je zien dat ze nog gewoon bestaan maar niet meer zichtbaar zijn in de inbox. Maar dat kun je aanpassen.

Antwoorden (1)

Dat komt waarschijnlijk omdat AutoArchiveren is ingeschakeld en e-mails automatisch worden gearchiveerd.
Als u AutoArchiveren uitschakelt of het interval voor AutoArchiveren wijzigt, wordt voorkomen dat e-mails na 30 dagen worden verwijderd. Ga als volgt te werk:
1. Klik met de rechtermuisknop op de opgegeven e-mailmap waarin e-mails automatisch worden verwijderd en selecteer Eigenschappen vanuit het contextmenu.
2. In het dialoogvenster Eigenschappen, onder het AutoArchivering tabblad, kunt u de optie AutoArchiveren uitschakelen.:
3. Klik op de OK om de instellingen op te slaan.
SimonV
een jaar geleden
MJP1971
een jaar geleden
Dag Simon, Dank je wel.
Ook daar staan de instellingen goed.... wat ik zie staan "Items in deze map niet archiveren".
Volgens mij is dat dan ook niet de oorzaak. De vraag is nog steeds, wat dan wel? Heb je nog een ander idee? Groet,
Marie-José
SimonV
een jaar geleden
Nog niet. Maar je bent niet de enige met dit probleem:
https://answers.microsoft.com/en-us/outlook_com/forum/all/how-do-i-stop-outlook-from-auto-deleting-emails/eaa460a9-51b0-4df5-85a7-073c2e316ba8