Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is alles nu weg op mijn USB stick ?

Ik heb op een USB stick heel belangrijke dingen staan, maar als ik hem in de PC stop dan krijg ik steeds dat ik moet formateren in beeld.
Er staan dingen op van school wat ik nodig heb.
Maar ik wil niet formateren want ik heb echt heel belangrijke dingen er op staan.
Weet iemand een oplossing ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
660
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan proberen of hij het in andere computers wel doet, en vooral ook even proberen bij zowel een Apple als een Windows computer. Geen idee waarom, maar bij problemen met een usb-stick doet hij het soms bij de ene wel en bij de andere niet.
Ik heb wel eens gehad dat ik pas bij de 6e computer geluk had, bij de eerste 5 zei hij ook telkens dat ie geformatteerd moet worden.
Als je bij eentje wel de bestanden ziet: meteen kopieren naar de harde schijf van die computer of (als het niet te grote dingen zijn) naar het bureablad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay ik heb het nu op 3 pc's uitgeprobeert.
OP windows 7 en Xp en nogmaals windows 7 dus nu ff zoeken wie een Apple heeft.
Thanks.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn ook bedrijven die die gegevens er wel af kunnen halen. Dat is overigens nogal prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het eerst eens op die school, werkt het gelijk direct anders weg schrijven. En anders een recovery programma. Die vindt je op internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding