Hoe krijg ik die melding van nieuwe mail weg van Windows Mail?

Sinds vandaag krijg ik via Windows Startscherm, melding van nieuwe mail. blijft een 1 staan.
De betreffende mail heb ik verwijderd.
Mail is opgeschoond, dus mail is leeg.
Maar de melding blijft. ook als ik mail opnieuw vastzet aan start, blijf ik die mail zien, waar t om gaat.
Enig idee, hoe ik dit oplos?
Er vervelend, als er wordt aangegeven dat er nieuwe mail is. en deze is er niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Helemaal rechtsonderin* je beeldscherm staat een icoontje als een spreekballon, als het goed is. Klik die aan. Daar kan je je notificaties beheren. Je kan ze wissen, maar ook aangeven dat je ze niet wenst te ontvangen van de desbetreffende app. Onderin kan je de huidige notificaties wissen. Bovenin staat iets als "beheer notificaties". Als je dat laatste klikt kom je in scherm waar je alle apps die notificaties geven uitklikken. Of je kan het in zijn geheel uitschakelen. *Als niet kan je notificaties intikken in de zoekfunctie van Windows (windowsknop even intikken en dan tikken, of links in het zoekveld als je dat hebt). === Voor de duidelijkheid "wissen" betekent enkel dat je de huidige notificatie(s) wist. Een volgende mail zal weer een notificatie geven. Een deel van wat ik beschrijf is dus overbodig als je de notificaties (van MAIL of alle notificaties op zich) wenst te behouden. In ieder geval heb je nu alle mogelijkheden om de notificaties te beheren naar wens. -wissen huidige notificaties OF -voorkomen van mailnotificaties (of andere specifieke programma's) OF -voorkomen van ALLE notificaties.

Toegevoegd op 02 januari 2020 11:01: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100