Mijn leestekens staan verkeerd op mijn toetsenbord, wat te doen?

Ik heb al alt + shift geprobeerd maar dat helpt niet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Stop aub, vraag is al beantwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je dat toelichten? De vraag is mij niet helemaal duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al opgelost, dankje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag pas na een uur, dankje en dat is nu!

Het beste antwoord

Ctrl- en Shift-toets een keer tegelijk indrukken. Heb ik ook heel vaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

CTRL + Shift toets (beiden aan linkerkant van het toetsenbord).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verander je taal van je toetsenboord in verenigde staten (internationaal).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan heb je het nederlands toetsenbord. Als het goed is staat onderaan rechts van de taakbalk (naast de klok dus) een toetsenbordsymbool. Als je hierop klikt komen er verschillende talen tevoorschijn, selecteer dan 'Verenigde Staten (internationaal)

Staat dit er niet, dan moet je via Start naar configuratiescherm en dan klikken op 'Land en taal'. Dan komt er een apart venster in beeld, en dan klik je op het tabblad (bovenaan) 'Toetsenborden en talen' en klik dan op 'Toetsenborden wijzigen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede toevoeging. vraagsteller kan ook een "normaal" VS toetsenbord hebben, waarbij de indeling naar Nederlands terugspringt. En manier 3 is de sneltoetsen zoals eerder gegeven.