Hoe kan je 'sticky notes' of 'kattenbelletjes' synchroniseren tussen smartphone en computer?

Hallo

Ik gebruik het programma 'sticky notes' op mijn pc voor deadlines enzo op mijn bureaublad te houden en zo niet te vergeten, maar het gebeurt vaak dat ik mijn laptop niet bij heb en de deadline toch best opsla. Kan ik dat niet doen met een app op mijn gsm (eventueel met widget) en dat deze dan synchroniseert met de 'sticky notes' op mijn pc en omgekeerd?

Alvast bedankt!

4 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

Ik gebruik hiervoor de app Evernote. Heel handig en op meerdere apparaten te gebruiken.
Je kunt o.a. tekst, foto's, en artikelen van internet opslaan in je notities, en indelen in mappen naar keuze.
Voor zover ik weet kan hij niet met 'sticky notes' syncen, maar je kunt wel overschakelen naar een Evernote widget op je pc, en de Evernote app op je gsm gebruiken.
Microsoft meld op haar eigen website dat 'Sticky Notes' op de pc de mogelijkheid heeft om te synchroniseren met OneNote Mobile, Microsoft Launcher for Android, en Outlook for Windows.
Dat kun je dus ook proberen.
Toegevoegd op 09 oktober 2019 01:55: tekst
Ritsuka