Wie kent een (gratis) programma waarmee je buitenlandse taal kan oefenen?

Ik had zo een programma maar het is zoekgeraakt. Het was vrij eenvoudig van opzet. Het had de mogelijkheid een bestand aan te leggen van woorden in de ene taal en die konden dan ingetyped worden ter toetsing van de juiste schrijfwijze en betekenis in een andere.

Toegevoegd na 4 uur:
Bedankt voor de reakties tot nog toe. Maar het gaat om een programma waar een zelf gemaakt bestand aan woorden mee aan te leggen is, dus niet om een taalcursus of vertaalprogramma e.d.
Ik herinner me van dat programma dat het schrijffouten van de vertaling signaleerde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (5)

www.wrts.nl

en op www.lesexpres.nl kun je gedeeltelijk ook grammatica en woordjes oefenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.teach.nl
dan is eigenlijk voor leerlingen, maar als je gewoon een boek aanklikt en een hoofdstuk kan je gelijk weer 100/200 woordjes leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze site vaak gebruikt voor mijn cursus Spaans. Je kunt er woorden en teksten op vertalen, ook hele webpagina's.
En het vervoegen van de werkwoorden staat er ook bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.babbel.com

Hier kan je echt een taal leren!
Er wordt aangeboden; Duits, Engels, Frans, Spaans, Italiaans,Portugees en Zweeds.

Als je de taal een beetje beheerst, kun je zelfs interactief met anderen in die taal communiceren, je kunt het zo echt leren. Het is een echte aanrader als je de taal echt wilt leren en is gratis!
13 jaar geleden
Ik raad je aan wrts.nl gewoon een account aanmaken en de woorden invoeren die je wilt leren en dan op overhoren klikken en dan overhoort ie je.
je kan natuurlijk ook gewoon Google vertalen gebruiken om het een beetje te leren of om Nederlands naar de taal die je wilt leren te vertalen en vervolgens in wrts te plakken.
Beide sites zijn Nederlands dus het is allemaal heel simpel