Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een gratis programma om muis en toetsenbord bewegingen op te nemen (macro)?

Ik zoek een gratis programma dat geen virus is om mijn muis en toetsenbord-bewegingen op te nemen, waarna ik die kan binden aan een toets of eventueel zelfs oneindig kan loopen.

Is er een gratis programma waarmee dit kan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De free versie van Perfect Keyboard is een goede tool om muis- en toetsenbord invoer te herhalen en zo vaak als nodig te herhalen.
sorry, het eerste 'herhalen' moet opnemen zijn.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 17 juni 2019 13:35: tekst
paulus811
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie. Is het hierin ook mogelijk om tijd tussen de handelingen op te nemen?
Bijvoorbeeld; Ik druk op W voor 5 seconden, dan druk ik 1 seconde op H en dan iets anders etc. ?
paulus811
4 jaar geleden
Nee, de tijd dat je iets indrukt wordt niet opgenomen. Wel kun je een <wait> statement opnemen en daarbij het aantal seconden opgeven dat de macro moet 'wachten' voordat het verder gaat met het volgende commando in de macro.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding