Is er een gratis programma om muis en toetsenbord bewegingen op te nemen (macro)?

Ik zoek een gratis programma dat geen virus is om mijn muis en toetsenbord-bewegingen op te nemen, waarna ik die kan binden aan een toets of eventueel zelfs oneindig kan loopen.

Is er een gratis programma waarmee dit kan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (1)

De free versie van Perfect Keyboard is een goede tool om muis- en toetsenbord invoer te herhalen en zo vaak als nodig te herhalen.
sorry, het eerste 'herhalen' moet opnemen zijn.
Toegevoegd op 17 juni 2019 13:35: tekst
paulus811
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie. Is het hierin ook mogelijk om tijd tussen de handelingen op te nemen?
Bijvoorbeeld; Ik druk op W voor 5 seconden, dan druk ik 1 seconde op H en dan iets anders etc. ?
paulus811
4 jaar geleden
Nee, de tijd dat je iets indrukt wordt niet opgenomen. Wel kun je een <wait> statement opnemen en daarbij het aantal seconden opgeven dat de macro moet 'wachten' voordat het verder gaat met het volgende commando in de macro.