Hoe krijg ik het in Excel voor elkaar dat de bovenste rij zichtbaar blijft, terwijl ik naar onderen scrol?

excel 2007

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3K

Het beste antwoord

In Exel 2007:

Ga naar Beeld, vervolgens klik je op Deelvensters blokkeren. Klik vervolgens in het uitgeklapte menuutje bovenste rij blokkeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door de bovenste rij te selecteren en de optie rijen blokkeren aan te klikken.
Ik heb op deze pc geen excel bij de hand dus ik durf niet met zekerheid te zeggen in welk menu het staat, uit mijn hoofd het laatste of een na laatste menu.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn twee opties.

Selecteer de cel vanaf waar je wilt dat het WEL scrollt. Ga vervolgens naar windows > freeze panes.
Je kunt hiermee ook een aantal kolommen vast zetten tegelijkertijd met rijen.

De andere opties is
Selecteer de cel vanaf waar je wilt dat het WEL scrollt. Ga vervolgens naar windows > split
Hetzelfde document wordt dan nogmaals geopend in een nieuw windo en je kunt in allebei de windows scrollen en bewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Selecteer de kolommen die je wilt blijven zien, ga naar venster, en druk op "titels blokkeren"