kun je de kleur van de tegeltjes in het startscherm van Word veranderen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Met Windows Tile Color Changer kun je tegelkleuren veranderen.
https://www.thewindowsclub.com/downloading-wtc

Met Office lukt dit helaas niet altijd. Daarvoor zijn deze stappen nodig:
Ga in de Microsoft Office-map (C: \ Program Files \ Microsoft Office \ Office15 voor Windows 10 en Office 15)
2. Hernoem WORD.EXE in WORD2.EXE of een andere toepassing waarvan je het pictogram wilt bewerken
3. Maak een nieuw tekstdocument (of wat je maar wilt) op je bureaublad en geef het de initiële naam van de Office-applicatie waar je aan werkt (WORD.exe hier)
4. Verplaats het nepbestand naar de map Office
5. Maak een snelkoppeling naar de nep-applicatie op je bureaublad en wijzig het snelkoppelingspictogram (je kunt het na stap 7 niet meer doen)
6. Wijzig de achtergrondkleur van de tegel met Windows Tile Color Changer
7. Verwijder het nepbestand in de map Office en geef het echte Office-programma de oorspronkelijke naam
8. Zet je nieuwe snelkoppeling vast in je Start-menu
Bij gebrek aan Office heb ik het zelf niet kunnen controleren.
SimonV